Penguen 2.0 Düzelme Yaşayan Varmı
21
●1.459
- 25-05-2013, 17:38:09Tamda yatırım yaparak bir site açtım 1 hafta sonra güncelleme ile site kayıplara karıştı , Düzelmesse vay halimize,Paradan geçtim, Emeklerimiz boşa gidiyor o kötü.
- 25-05-2013, 18:32:591 saatlik düzelme yaşamışım. saat 12.00'da bir saatlik yükselmenin ardından geri eski haline gelmiş sitem. Forum sitemde de % 5 - 10 arası bir yükselme var. Onuda açıkçası yükselmeden saymıyorum. Çünkü kaybedilen hit % 50'nin üzerinde...
- 25-05-2013, 19:44:24Aynen benimde öyle hocam 2 yıllık emekler çöpe gidiyor bu saçma güncellemeler ile birlikte.dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2013, 20:17:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2 yıl önce alınan paketle şimdinin ne ilgilisi olabilir onun üzerine kaç güncelleme geldi geçtisetrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle