• 25-05-2013, 17:38:09
    #10
    Tamda yatırım yaparak bir site açtım 1 hafta sonra güncelleme ile site kayıplara karıştı , Düzelmesse vay halimize,Paradan geçtim, Emeklerimiz boşa gidiyor o kötü.
  • 25-05-2013, 18:32:59
    #11
    1 saatlik düzelme yaşamışım. saat 12.00'da bir saatlik yükselmenin ardından geri eski haline gelmiş sitem. Forum sitemde de % 5 - 10 arası bir yükselme var. Onuda açıkçası yükselmeden saymıyorum. Çünkü kaybedilen hit % 50'nin üzerinde...
  • 25-05-2013, 19:18:51
    #12
    Aynen bende 6-7k dan 3k ya düştüm. Hiçbir düzelme yok sitede.
  • 25-05-2013, 19:22:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bende de az bi düzelme var ama tam anlamıyla düzelmiş değil bu düzelme işi bir haftayı bulacak gibi
  • 25-05-2013, 19:44:24
    #14
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bende 6-7k dan 3k ya düştüm. Hiçbir düzelme yok sitede.
    Aynen benimde öyle hocam 2 yıllık emekler çöpe gidiyor bu saçma güncellemeler ile birlikte.
  • 25-05-2013, 19:56:50
    #15
    her gün bir diğer günden daha fazla kayıpla ilerliyoruz...
  • 25-05-2013, 20:04:15
    #16
    : /
  • 25-05-2013, 20:10:19
    #17
    Arkadaşlar hiç çalışma yaptınızmı şu an veya geçmişte..1 yıl önce 2 yıl önce farketmez..paket falan aldınızmı? link spamdan dolayı şutlanma ihtimali yüksek..
  • 25-05-2013, 20:17:25
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hiç çalışma yaptınızmı şu an veya geçmişte..1 yıl önce 2 yıl önce farketmez..paket falan aldınızmı? link spamdan dolayı şutlanma ihtimali yüksek..
    2 yıl önce alınan paketle şimdinin ne ilgilisi olabilir onun üzerine kaç güncelleme geldi geçti