Komik olan nedir anlamadım? Sormakmı komik öğrenmemekmi? İkiside rakip bana faydası veya zararı olurmu diye açtım konuyu, Hiç güleceğim yoktu vs kendi kendinize gülün buraya yazmanıza gerek yok bilgi veren arkadaşlar için teşekkürler, Hepiniz herşeyden o kadar çok anlıyorsunuzki öğrenmek isteyenede GÜLÜP GEÇMEYE ÇALIŞIYORSUNUZ. Konu kilitlenebilir.