• 02-12-2007, 13:15:02
    #1
    Googleye Sitemap Verirken isim olarak
    www.siteadi.com
    yada
    siteadi.com
    olarakmi vermeliyiz bunun farki varmidir.
  • 02-12-2007, 14:12:44
    #2
    Normalde ne ise yani googlebot siteni nasıl gördüyse öyle ver bir farkı yok herhangi bir istatiği değiştirmez
  • 13-12-2007, 05:53:03
    #3
    siteninadi.com. boyle olmasi lazim
  • 13-12-2007, 18:11:09
    #4
    www.siteadi.com
    Bu Şekil Ekliyorsun.