slm arkadaslar sitenizin yeni bir uyesiyim seo deneyimlerinizi szevkle okuyorum
bi fikir var kafamda
yeni bi sitem var yurtdısına hitap eden site yapımı bittikten sonra seo çalışmalarına başladım
ve SUNU DÜŞÜMDÜM ACABA KEYWORD LERİMDEN SUBDOMAINLER OLUŞTURSAMMI bi faydası olurmu ve olursa acaba direk sub domain sitememi yonlensin yoksa google o sayfayıda bulsun diye anasayfam sadece buraya koyayım ve tum linkler siteme gitsin nasıl fikir fikirlerinizi bekliyorum
Kolay Gelsin
Subdomain ve SEO ilişkisi yardım
7
●781
- 23-11-2007, 10:37:58
- 23-11-2007, 11:41:27peki sadece ana siteme linkmi olsun yoksa bi sayfa çalışmasımı yapayım içi dolu olan keywordumle ilgili bi sayfa içerigi olan bi sayfamı orda kararsız kaldım eger google yukselmesini istiyosam o sayfanın içi boş bi sayfa olmamalı içerii dolu olmalı
- 23-11-2007, 11:55:11bir sorum daha olacak peki niye baklinc leri sub domaine veriyorum kendi ana domainime versem daha mantıklı degilmi zaten amacım ana domaini yukseltmek
VE BIR SORU DHA SUBDOMAIN OLUSTURURKEN iki kelimelik subdomainler için or :medical tourism için subomaini medical_tourism seklindemi yoksa medical-tourism seklindemi kullanmak yararlı yada _ veya - nin arasında bi fark yokmu bitişik yazsakta aynı işlevimi gorur
simdiden teşekurler yardımlarınız için - 23-11-2007, 12:22:56Üyeliği durduruldufark var _ koydunmu hepsini 1 şekilde alır diye biliyorum.
Örneğin medical_tourism diye yaparsan hem medical hem de turizm i aynı anda aramaları gerekir sitenin çıkması için ama "-" koyarsan herhangi birisinde de çıkabilirsin böylece daha çok hit alabilirsin - 23-11-2007, 12:30:07cok soru sordum am acemiyim kusura bakmayın
peki ben plastic-surgery diye sobdomain actım sitemde plastic surgery ile ilgili hastanelerden fiyat labiliyosunuz ben plastic surgery subdomainine wikipediadan plastic usrgery içeriini alıcaktım ve birazda kendi metinimi ekliyicem bizden teklif alın ve plastic surgery hastanelerimizi gorun diye ama bu durumda sandboxa girme ihtimalim nedir içerik benzerliginden dolayı yoksa metni epeymi degistirmemmi gerekiyor