15.03.2013 Düşüş yaşayan varmı?
59
●4.672
- 17-03-2013, 14:03:42Üyeliği durdurulduaynen gelişim tablosu çok enteresan şimdi abc kelimesi zor bir sektör diyelim ilk 300e girsem kardır diyorsun sabah bi kalkıyorsun 3. sırada falansın ne kadar ilginç bakınızcyberbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bugün 2.5k olur tahminimce
tabi her çıkışın bir inişide vardır oh be 2.yim dersin diğer gün ilk 500de yoksun çok enteresan
- 17-03-2013, 18:09:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bendede düşüş var, seo çalışmalarına giriştim ... bakalım ne zaman yükselicek
- 17-03-2013, 18:34:05Ufaktan ufaktan google güncelleme yapıyor .wm araci sıra bulucu ile daha güncel görebiliyorsunuz . bir sitemi manuel 20.sırada görüyorum ama 12 saattir sıra bulucu ile 14 .sıralara geldiğimi görüyorum .Bu arada 14. sırayı zaten geçen hafta yoklamıştı ve geldi yerine , asıl dananın kuyruğu yarın kopacak.
- 17-03-2013, 22:11:03google'ın yapacağı işin ben. bu nedir arkadaş ya. resmen çocuk oyuncağına döndü sıralamalar. hiçbir tepki göstermiyorsun
bir düşüyor, bir çıkıyor, bir 14. sayfaya gidiyor, bi 3. sayfaya geliyor. sonra sıralamadan tamamen kayboluyor. yapacakları işinde, algoritmalarınında, arama motorlarınında...
eskiden az çok iyiydi. az çok belli bir sistem vardı. şimdi hiçbir şey belli değil. sıralamada sabitlenmek diye bir şey yok. hergün sıralaman değişiyor ve çok çok alakasız sıralamalarda çıkıyorsun.
EN KÖTÜ ALGORİTMA, ALGORİTMASIZLIKTAN İYİDİR
yaptıkları işin algoritması, algoritmasızlık üzerine kurulu.
