• 17-03-2013, 13:51:02
    #37
    Üyeliği durduruldu
    blogspotlara hücum edin. en çok onlar çıkıyor.
  • 17-03-2013, 14:03:42
    #38
    Üyeliği durduruldu
    cyberbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogspotlara hücum edin. en çok onlar çıkıyor.
    aynen gelişim tablosu çok enteresan şimdi abc kelimesi zor bir sektör diyelim ilk 300e girsem kardır diyorsun sabah bi kalkıyorsun 3. sırada falansın ne kadar ilginç bakınız

    bugün 2.5k olur tahminimce

    tabi her çıkışın bir inişide vardır oh be 2.yim dersin diğer gün ilk 500de yoksun çok enteresan

  • 17-03-2013, 14:04:28
    #39
    bende benim site niye gitti diye 2 gün önce yazmıştım site kayboldu arkadaş aramadan
  • 17-03-2013, 14:08:02
    #40
    bu devirde sabit hitli site kavramını kullanmak hayal oldu artık
  • 17-03-2013, 14:16:27
    #41
    Üyeliği durduruldu
    2. sıradayken bir baktım çeviriye düşmüşüm pat ardına bir bomba diye 3 olduk oda yetmedi bir bomba daha 9 olduk şimdi geri 3 olmuşuz ama yıktı geçti google..
  • 17-03-2013, 14:22:42
    #42
    sitem .com.tr aramalarında ara ara kayboluyor .com'da hiçbir oynama olmuyor. Yabancı link falan da almadım hiç. Neden olur acaba? son 3-4 gündür ortaya çıktı...
  • 17-03-2013, 18:09:52
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendede düşüş var, seo çalışmalarına giriştim ... bakalım ne zaman yükselicek
  • 17-03-2013, 18:34:05
    #44
    Ufaktan ufaktan google güncelleme yapıyor .wm araci sıra bulucu ile daha güncel görebiliyorsunuz . bir sitemi manuel 20.sırada görüyorum ama 12 saattir sıra bulucu ile 14 .sıralara geldiğimi görüyorum .Bu arada 14. sırayı zaten geçen hafta yoklamıştı ve geldi yerine , asıl dananın kuyruğu yarın kopacak.
  • 17-03-2013, 22:11:03
    #45
    google'ın yapacağı işin ben. bu nedir arkadaş ya. resmen çocuk oyuncağına döndü sıralamalar. hiçbir tepki göstermiyorsun

    bir düşüyor, bir çıkıyor, bir 14. sayfaya gidiyor, bi 3. sayfaya geliyor. sonra sıralamadan tamamen kayboluyor. yapacakları işinde, algoritmalarınında, arama motorlarınında...

    eskiden az çok iyiydi. az çok belli bir sistem vardı. şimdi hiçbir şey belli değil. sıralamada sabitlenmek diye bir şey yok. hergün sıralaman değişiyor ve çok çok alakasız sıralamalarda çıkıyorsun.

    EN KÖTÜ ALGORİTMA, ALGORİTMASIZLIKTAN İYİDİR

    yaptıkları işin algoritması, algoritmasızlık üzerine kurulu.