• 22-07-2005, 10:05:41
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben bı sıte map yaptım 2 siteme çok guzel oldu googlede artı ksıtemın adı bıle geçmıyor bende bı yerde hata yapmışım ama nirde
  • 22-07-2005, 15:23:28
    #38
    Misafir
    yokturun yazdıgı kodla php-nuke kullananlar, phpbb kullananlar forumlarının indexlenmedigini söylüyorlardı. Bu kodu koysunlar forumu google emmiye indexlettirsinler
  • 22-07-2005, 15:51:51
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya arkadaşlar bildim kadarıyla php-nuke de rss sistemi war yani bu google mapin bunu algılaması gerekmiyomu weya bu rss dosyası bi yerdemi tutuluyo nası yapcas ?
  • 31-07-2005, 23:58:07
    #40
    Misafir
    MrManson başka sitelerden sitene link alarak siteni besleyip daha fazla sayfanın indexlenmesini sağlayabilirsin. Herşeyi google dan beklememek lazım bence. Pr değeri yüksek veya sayfa içinde çok yerde link atabilecek siteler gerekli. Html veya asp sitelerdeki linkler daha etkili oluyor benim gözlemlediğim. Büyük konuşmuyorum geçenlerde tek ayak üzerinde bekliyordum, yaklaşık 1 ay bekledim.
  • 06-08-2005, 14:57:31
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Sende cok bekliyon abicim ya ben 10 dk bekleyemem :P ne demek ya 1 ay siteye calısmazsan batar valla bende konusuyom goren sanki 10 bin tekilli site var sanar.Bende yapayım işallah calısır..
  • 19-09-2005, 22:45:35
    #42
    45T
    Üyeliği durduruldu
    sitemap.php hazırladım burada verilen bilgilere göre.
    google2a ekledim
    45 dakika sonra girdim baktım.
    status : OK yazıyor

    benimdomain.com/sitemap.php ye giriyorum. bu çıkıyor :

    <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-9" ?>
    <urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.84" />

    ee şimdi?
  • 20-09-2005, 01:16:20
    #43
    mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in


    böle hata verdi
  • 20-09-2005, 02:18:13
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Uğraşmayın bırakın benden tavsiye
  • 21-09-2005, 12:12:28
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Uğraşmayın bırakın benden tavsiye

    dediğiniz sistem olmaz o DB den alıyo yani mantıksız ama Map alan programlar verildi forumdu süper çalışıyo deneyin bi görürsünüz.