sitemap.php hazırladım burada verilen bilgilere göre.
google2a ekledim
45 dakika sonra girdim baktım.
status : OK yazıyor

benimdomain.com/sitemap.php ye giriyorum. bu çıkıyor :

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-9" ?>
<urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.84" />

ee şimdi?