• 04-07-2005, 01:50:49
    #10
    Bazen üstüne gitmemek daha iyi oluyor Editor.. Eğer domainin güçlü bir domain değilse yani kaliteli ve önemli siteler tarafından beslenmiyorsa sayfa indexletmen bir o kadar zorlaşır..
  • 04-07-2005, 02:18:54
    #11
    Misafir
    Ben şimdi deneyeceğim. 5500'den 500 e düştü indexli sayfalarım. Öncedende olmuştu geri verir diye düşündüm ama vermedi. Bazen diyorki tek ayak üstünde bekle. Yoruldum artık beklerken. Deniyim bende tekrardan gelişmeleri yazarım. Teşekkürler Yoktur.
  • 06-07-2005, 12:44:10
    #12
    bir den fazla yapilabilir mi sitemap1.php sitemap2.php gibi
    herbirinde oku.php yi yaz.php konus.php gibi degistirmek icin
  • 06-07-2005, 13:42:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    zaten google öyle yapmamızı istiyor.

    sitemap.php?a=1000 gibi verince kabul etmiyor hata var diyor
  • 06-07-2005, 16:23:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    <loc>http://www.domain.com/oku.php?id=$id</loc>
    <loc>http://www.domain.com/oku1.php?id=$id</loc>
    <loc>http://www.domain.com/oku2.php?id=$id</loc>

    şekilnde 50.000 bağlantıyı 1 sitemap dosyasında gösterebilirsin....
    max. dosya boyutu 10Mb olmalı geçerse istediğin kadar bölebilirsin farklı dosyalara
  • 06-07-2005, 18:14:24
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Evet asp olmuyor. Kendi serverinde asp ile bilgileri alıp ".XML" olarak kaydet ve öyle at server a. Manual olması biraz sıkıcı ama yinede iyidir. Garip olan kendi iis imde çalışıp, nete aktardığımda boş sayfa çıkartması ..
  • 06-07-2005, 18:34:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    http://www.hepindir.com/sitemap.asp

    asp gayet güzel çalışıyor?
    boş görünmesinin nedeni bir hata olması uzantısı xml olursa hatayı gösteriyor, uzantısı asp olursa boş sayfa çıkıyor.

    google için değilde başka bişey için aynı sorunu yaşamıştım, <description> tagları arasında html kodları kullandığım için oluyordu, replace ile gelen veriden html kodlarını ayıkladım düzeldi..
  • 06-07-2005, 23:55:01
    #17
    bugun sitemap.php yaptim. google hesabima kaydettim. simdi baktim status ok goruluyor.
    simdi , biz guncelledikce siteyi RESUBMIT i yapmamiz gerekecek. yoksa google sitemap de yazdigimiz gibi haftada bir gelip bakacak mi sitemap.php ye.
    tesekkurler.
  • 06-07-2005, 23:57:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    draligus adlı üyeden alıntı:
    bugun sitemap.php yaptim. google hesabima kaydettim. simdi baktim status ok goruluyor.
    simdi , biz guncelledikce siteyi RESUBMIT i yapmamiz gerekecek. yoksa google sitemap de yazdigimiz gibi haftada bir gelip bakacak mi sitemap.php ye.
    tesekkurler.
    nerdeyse hergün kontrol ediyor google dosyayı bende 12 saatte bir alıyor gibi