Evet asp olmuyor. Kendi serverinde asp ile bilgileri alıp ".XML" olarak kaydet ve öyle at server a. Manual olması biraz sıkıcı ama yinede iyidir. Garip olan kendi iis imde çalışıp, nete aktardığımda boş sayfa çıkartması ..