• 12-06-2014, 13:39:14
    #82
    Google dan size gelen red mailinde neden red edildigi nelerin olmasina dair ve son olarak eksikliklerinizi tamamladiginizda yeniden bildirmenizi belirtir.
    Maili dikkatli okursaniz sizde gorebilirsiniz.

    ayrica bir arkadas hem ucretli calismadigimi hemde konu basliginin uzmanindan destek oldugunu belirtmis. Sizin dusuncenize gore konu basliginin olmasi gereken sekli "uzmanindan ucretli destek" olmaliydi...

    Herkese kolay gelsin.

    GT-N7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:39:14 -->-> Daha önceki mesaj 13:35:47 --

    Arbuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru yaparken elimizde olan bürokratik evrakları(Cumhuriyet savcılığından alınan yazı, medyacılık aş şirket ticari sicil kaydı, issn belgesi, sarı basın kartı fotokopileri vb.) vermenin faydası olur mu?
    Acikcasi buna saglikli yorum yapamayacagim. Ama faydali olabilir.

    GT-N7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 19-06-2014, 01:23:24
    #83
    Özgünlük olmazsa olmaz mı? Özgün olmadan News e giren oldu mu?
  • 19-06-2014, 04:08:13
    #84
    @emrah1302; hocam 2 haftalık site için başvuru yapmıştım eksik nelerim var görmek için ancak red cevabında verilen link çalışmıyor neler eksik göremiyorum da ne yapmam lazım ?

    ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgünlük olmazsa olmaz mı? Özgün olmadan News e giren oldu mu?
    Açıkçası bende merak etmeye başladım bu özgünlük olayını. Mesela spor haber sitelerim mevcut x kulübü resmi internet sitesinden açıklama yapıyor bunu illa ki benim haber olarak girmem lazım açıklamaların önüne 150-200 kelimelik haber metni girip altına resmi siteden yapılan açıklamayı giriyorum ancak illa ki bu özgünlüğü götürüyor.
  • 19-06-2014, 07:36:20
    #85
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @emrah1302; hocam 2 haftalık site için başvuru yapmıştım eksik nelerim var görmek için ancak red cevabında verilen link çalışmıyor neler eksik göremiyorum da ne yapmam lazım ?



    Açıkçası bende merak etmeye başladım bu özgünlük olayını. Mesela spor haber sitelerim mevcut x kulübü resmi internet sitesinden açıklama yapıyor bunu illa ki benim haber olarak girmem lazım açıklamaların önüne 150-200 kelimelik haber metni girip altına resmi siteden yapılan açıklamayı giriyorum ancak illa ki bu özgünlüğü götürüyor.
    Hocam yeni siteler için başvuru yapmanızı tavsiye etmem. Henüz global aramalarda yeri tam anlamıyla oturmamış site google news editörünün dalgınlığına gelerek kabul görse dahi çok fazla hit almaz.

    Herkesin merak ettiği ve anlam veremediği özgünlük konusuna gelince;
    Evet haklısınız, mesela Allah korusun van da yaşanan bir trafik kazasında 3 kişi yaralandı ise siz bunu 4 kişi olarak yazamazsınız.

    Ama haber saatinde tv yi açtığınızda her kanalda haberleri görürsünüz. Hemen hemen, Hepsi aynı haberleri verir. Fakat kendi sözleriyle... Kendi görüntüleriyle... Kimi zaman kendi kameranı vasıtası ile aldığı görüntü ve ses yayını ile vs....

    Arkadaşlar kalıcı, uzun vadeli ve emeklerin boşa gitmemesi için profesyönel bir ekip olmalısınız. Bir holding kurun demiyorum. Fakat sitenize yalnızca sizin sitenize özel haber taşıyan kaynaklarınız olmalı. Günde 50 haber giriyorsanız bunun en az 10 tanesi yalnızca sizin sitenize özel haber/içerik/yazar metinleri/tuhaf resim-video/ vs vs. olmalıdır. İçerik resminin başında size özel olduğunu vurgulamasınız....
    Bu ne anlama gelir? Size özel içerik sağlayan ekip olduğunu ispat edersiniz.
    Millet deli gibi spam yaparken siz birkaç size özgü içerikle yukarıda kalırsınız.
    vs vs vs...

    Reklam olarak algılamayın lütfen henüz okumamış arkadaşlar için paylaşıyorum. bir önceki makalem : http://www.emrealbayrak.com.tr/bilis...me-soru-cevap/

    bloğum için yeni makalem yolda arkadaşlar. Yakında buradan link paylaşımı yapacağım.
  • 21-07-2014, 02:07:19
    #86
    blogspot lar için news başvurusu yapabiliyor muyuz ?
  • 21-07-2014, 07:18:31
    #87
    cobyyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogspot lar için news başvurusu yapabiliyor muyuz ?
    blogspot altyapısında olduğunu gizleyebilirseniz olabilir. Ancak ben tavsiye etmiyorum hocam.
  • 21-07-2014, 07:41:34
    #88
    Bir haber ajansından aboneliğimiz olsa ve biz o aboneliğe düşen haberleri girsek, günlük 300 haberin içinde de 10 haberi (yerel gündem, siyaset, sağlık vs.) full özgün yazsak. Bu başvurumuz İÇERİK bakımından kabul edilebilir mi?
  • 21-07-2014, 08:49:05
    #89
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir haber ajansından aboneliğimiz olsa ve biz o aboneliğe düşen haberleri girsek, günlük 300 haberin içinde de 10 haberi (yerel gündem, siyaset, sağlık vs.) full özgün yazsak. Bu başvurumuz İÇERİK bakımından kabul edilebilir mi?
    Hocam eğer kaliteli bir bot ile ya da manuel olarak tüm içeriği editleyerek girebilirseniz ve kendinize profesyonel olarak gösterebilirseniz olabilir bence.

    Ancak news veritabanında kalıcı olmak isterseniz, emeklerinizin kalıcı ve gelirinizin sürekli artmasını isterseniz atmanız gereken adımlar içerikten çok çok fazla...
    Müsait olduğunuzda okumanızı tavsiye ederim. http://www.emrealbayrak.com.tr/bilis...me-soru-cevap/
  • 21-07-2014, 10:29:40
    #90
    müsait zamanda okuyacağım