• 25-03-2010, 14:55:35
    #37
    Üyeliği durduruldu
    bİR TANEDE ben alabilir miyim?
  • 25-03-2010, 20:01:36
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ossgur37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bİR TANEDE ben alabilir miyim?
    mail adresinizi yazarsanız tabiki
  • 25-03-2010, 21:03:19
    #39
    Merhabalar;

    Elinizde hala davetiye varsa bir tane de ben alabilir miyim ?

    ra@sheeba.gen.tr
  • 25-03-2010, 22:02:27
    #40
    Sheeba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;

    Elinizde hala davetiye varsa bir tane de ben alabilir miyim ?

    ra@sheeba.gen.tr
    davetiyen gönderilmiştir..
  • 06-04-2010, 17:17:07
    #41
    Konu günceldir , isteyen arkadaşlar olursa gönderebilirim
  • 06-04-2010, 18:24:45
    #42
    bir tane de ben alayım katkımız olsun settera07 yahoo
  • 06-04-2010, 19:48:42
    #43
    Bende alabilirmiyim.

    gitmekal@gitmekal.net
  • 06-04-2010, 22:32:32
    #44
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tane de ben alayım katkımız olsun settera07 yahoo
    GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende alabilirmiyim.

    gitmekal@gitmekal.net
    Davetiyeler gönderilmiştir. hayırlı olsun
  • 06-04-2010, 22:59:29
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet Arkadaşlar Davetiye KOnusunda Bende Yardımcı Olabilirim İsteyen arkadaşlar pm atabilir