• 22-01-2010, 22:46:19
    #10
    pm attım ..
  • 26-01-2010, 15:06:13
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İsteyenlere atılmış, 16 tane daha kalmıştır.
  • 26-01-2010, 16:55:16
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım teşekkürler
  • 26-01-2010, 17:18:33
    #13
    Yolladım. 15 tane kalmıştır.
  • 26-01-2010, 17:29:58
    #14
    miqezella@gmail.com alabilirmiyim
  • 27-01-2010, 00:21:01
    #15
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    miqezella@gmail.com alabilirmiyim
    Yollanmıştır. Elde var 14 adet.
  • 27-01-2010, 01:04:51
    #16
    engin.topcuoglu[et]gmail.com 'a bir adet davetiye alabilirmiyim?

    Şimdiden teşekkürler.
  • 27-01-2010, 01:59:52
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seninkiler bitince ben devam edebilirim. bende de var 14 tane
  • 30-01-2010, 01:22:23
    #18
    ben de alabilir miyim pm atıyorum =)