• 15-07-2009, 20:05:11
    #10
    Google yapmış yapacağını
  • 15-07-2009, 20:16:35
    #11
    Ulkemizde bir cok kullanici hala hangi versiyon tarayici kullandigini bile bilmiyor Xpde kullanildigi surece ie ye devam gibi gorunuyor
  • 15-07-2009, 20:20:18
    #12
    e Crome için bunu yapmak zorunda, rakibini kötüleyecek elbet.
  • 15-07-2009, 20:21:58
    #13
    .png desteği yok ie6 nın tüm problem orada.
    Ayrıca css de padding ve margin sorunları kaymalara neden oluyor.
  • 15-07-2009, 23:24:23
    #14
    çok güzel olmuş helal