YouTube'dan IE6'ya darbe... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
YouTube'dan IE6'ya darbe...
13
●
1.365
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Haberleri & Yenilikleri
Google Haritalar
YouTube'dan IE6'ya darbe...
1
2
15-07-2009, 20:05:11
#10
Anybody
Google yapmış yapacağını
15-07-2009, 20:16:35
#11
MuGi
Ulkemizde bir cok kullanici hala hangi versiyon tarayici kullandigini bile bilmiyor Xpde kullanildigi surece
ie ye devam gibi gorunuyor
15-07-2009, 20:20:18
#12
Cyrax
e Crome için bunu yapmak zorunda, rakibini kötüleyecek elbet.
15-07-2009, 20:21:58
#13
webadam
.png desteği yok ie6 nın tüm problem orada.
Ayrıca css de padding ve margin sorunları kaymalara neden oluyor.
15-07-2009, 23:24:23
#14
OLCAYTO85
çok güzel olmuş helal
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler