• 03-04-2009, 22:09:18
    #1


    Google nin Mail Servisi Gmail 5 Yaşında. Gerçektende Mail Servisleri Arasında Bence En iyisi
  • 03-04-2009, 22:11:00
    #2
    o kadar oldu mu ya.
    daha dün gibi.çok fena akıyor zaman.


    gmail gerçekten çok iyi
  • 03-04-2009, 22:12:31
    #3
    Gmail çok iyi.Hotmail e falan her alanda fark atar
  • 03-04-2009, 22:19:46
    #4
    aldığım en iyi mail hizmeti mutlu yıllar gmail
  • 23-05-2009, 01:22:57
    #5
    5 yıl ve hala beta ilginç
  • 23-05-2009, 01:26:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    walla bende gmailin üstüne tanımam..