canımı sıkmaya başladı ilk önce apartcılar ile anlasma yapıp komisyon üzerine calısalım dedik bir apartci ya ortlama 60 civari musteri yonlendirdim bu musteri senden değil direk bana geldi dedi komisyon vermesi zor geldi
arkadaş diye hadi oyle olsun dedim yonlnedirme yapmadım buraya kadar hersey normal Anormal durum ise gunluk apart olarak cıkmam ve aradıgım kişilere de işletme ismi gitmesi bazenn hoş durum olmuyor bu işletmeyi kapatabilecek veya en azından ismini değiştirebilecek arkadaslar varmı ?
kac kez mail gonderdim destek google ile iletişime geçsem de olumlu donus alamadım . lutfen yardım edin ciddi olarak canımı sıkmaya başladı
