Ücretsiz bir şekilde sınırlı kullandığımız Google SMTP artık kullanılmayacak mı? Uygulama şifresi oluşturup tertemiz kullanıyorduk. Workspace bütçemizi çok zorlar.


Edit: Yanlış alarm, konu kilit.