• 01-02-2009, 00:06:24
    #1
    İyi Günler Arkadaşlar
    Bir Blog açtım analytics kodu aldım siteye ekledim. ama analytics bulamadı blogspotta giren çıkanları kontrol etmek istiyorum. nasıl yapabilirim yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?
    İyi Çalışmalar
  • 01-02-2009, 00:14:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yerleşim ayarlarından Gadget Ekle'ye tıkla oradan da " HTML/JavaScript " i seç analytics kodlarını yapıştır kaydet.Aynı şekilde toplist kodlarını da ekleyebilirsin.
  • 01-02-2009, 01:11:32
    #3
    teşekkür ederim. Ne kadar sürede analytics görür bu kodları ?

    ----------------

    Edit : Tamam görmüş
  • 03-03-2009, 12:36:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gadget eklemene gerek yok html düzenle meta tag 'ın altına ekle..