Gmail Yeni tema sistemi - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gmail Yeni tema sistemi
42
●
3.267
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Haberleri & Yenilikleri
Google Haritalar
Gmail Yeni tema sistemi
1
2
3
4
5
20-11-2008, 20:00:46
#28
Senta
Üyeliği durduruldu
bendede yok tüm tarayıcılarda denedim
20-11-2008, 20:20:42
#29
Mack
Üyeliği durduruldu
bendede yok
20-11-2008, 20:32:47
#30
teenesil
gelir yakında öğlen bi mailim de vardı sadece şimdi diğerlerine de gelmiş deniz mavisi gibi tema var hoşuma gitti aslında resimli temalar kullanmak daha iyi insanın içi açılıyor
20-11-2008, 20:38:28
#31
godofwar4
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bendede şuan çıktı temalar
Çok hoş olmuş
20-11-2008, 21:41:50
#32
Wolfenstein
bende de çıktı şimdi
20-11-2008, 23:01:15
#33
rgnkR
hackworm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tarayıcınız nedir ?
Firefox.
20-11-2008, 23:07:16
#34
Haymac
Safari kullanıyorum, o yüzden firefox eklentisi filan değil olay basbaya theme desteği koymuş adamlar.
Parlak teması çok hoş.
21-11-2008, 00:58:01
#35
gezginturk
not defteri bicimindeki temayı muhtesem yapmıslar.insanın gmaile devamlı giresi geliyor
21-11-2008, 01:03:56
#36
yakamoz01
temalar güzel olmuş baya yaw
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler