Konu
Gmail Yeni tema sistemi
20-11-2008, 23:07:16
#34
Haymac
Safari kullanıyorum, o yüzden firefox eklentisi filan değil olay basbaya theme desteği koymuş adamlar.
Parlak teması çok hoş.