• 20-11-2008, 20:00:46
    #28
    Üyeliği durduruldu
    bendede yok tüm tarayıcılarda denedim
  • 20-11-2008, 20:20:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    bendede yok
  • 20-11-2008, 20:32:47
    #30
    gelir yakında öğlen bi mailim de vardı sadece şimdi diğerlerine de gelmiş deniz mavisi gibi tema var hoşuma gitti aslında resimli temalar kullanmak daha iyi insanın içi açılıyor
  • 20-11-2008, 20:38:28
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bendede şuan çıktı temalar Çok hoş olmuş
  • 20-11-2008, 21:41:50
    #32
    bende de çıktı şimdi
  • 20-11-2008, 23:01:15
    #33
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarayıcınız nedir ?
    Firefox.
  • 20-11-2008, 23:07:16
    #34
    Safari kullanıyorum, o yüzden firefox eklentisi filan değil olay basbaya theme desteği koymuş adamlar.

    Parlak teması çok hoş.
  • 21-11-2008, 00:58:01
    #35
    not defteri bicimindeki temayı muhtesem yapmıslar.insanın gmaile devamlı giresi geliyor
  • 21-11-2008, 01:03:56
    #36
    temalar güzel olmuş baya yaw