• 02-09-2008, 22:24:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    benim sürüm sp1 oldugu icin yükleyemedim.baska zaman artik
  • 02-09-2008, 22:24:32
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yukleme basarisiz oldu : )

    baslamadan bitti google seruvenim
  • 02-09-2008, 22:24:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Mozilla ya hiçbirisi çıkamaz ama bu google bellimi olur:=)deneyelim bakalım saolasın
  • 02-09-2008, 22:24:52
    #13
    MertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirdim kurmaya kalkınca Kaspersky googleupdate.exe için virüs uyarısı verdi Google'ın programından virüs çıkmaz ama Kaspersky neden öttü anlamadım
    Kaspersky'in ötmediği program mı var..
  • 02-09-2008, 22:25:08
    #14
    Yükledim , Şuan Kullanıyorum Gayet Hoş Gözüküyor
  • 02-09-2008, 22:25:26
    #15
    benim şahsen hoşuma gitti ama sanki firefox daha hızlı Ama chrome'de henüz beta'ymış,daha da geliştirilir.
  • 02-09-2008, 22:25:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    evet gayet hoş bende yükledim..
  • 02-09-2008, 22:26:44
    #17
    MertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirdim kurmaya kalkınca Kaspersky googleupdate.exe için virüs uyarısı verdi Google'ın programından virüs çıkmaz ama Kaspersky neden öttü anlamadım
    Virüs değildir, KasperSky her türlü veri alışverişinde uyarı verir.

    Kurulum dosyası karşıdan çektiği için uyarı vermiş olmalı.
  • 02-09-2008, 22:28:16
    #18
    Şu an Chrome ile yazıyorum mutluyum
    Opera ve Firefox karışımı bişi olmuş sanki