• 16-05-2018, 13:52:22
    #1
    Geçtiğimiz ay yeni tasarım diline geçen ve baştan aşağı yenilenen Gmail, artık internet bağlantısı gerektirmeden, çevrimdışı olarak çalışabilecek. Yani Gmail, çevrimdışıyken bile e-posta alıp gönderebilecek. İşte çevrimdışı yeni Gmail’in detayları…



    Gmail geçtiğimiz ay yeni tasarımıyla sızdırılmıştı. Google ise Google I/O etkinliğinde Gmail’in yeni arayüzünü resmi olarak kullanıma sunmuştu. Google’ın etkinliğinde dikkat çeken bir detay vardı; o da Gmail’in çevrimdışı özelliğiydi. Gmail’in bir internet bağlantısı olmadan çalışmasına imkan sağlayan çevrimdışı özelliği artık kullanılabilir durumda.

    GMAİL’İN ÇEVRİMDIŞI ÖZELLİĞİ SONUNDA KULLANIMA SUNULDU

    Gmail bundan böyle internet bağlantısı olmaksızın çevrimdışı çalışabilecek. Gmail’in çevrımdışı özelliği sayesinde gelen e-postalar okunabilecek, bunlara cevap yazılabilecek hatta düzenleme ve silme işlemleri kolayca gerçekleştirilebilecek. Peki Gmail internet olmadan bu işlemleri nasıl yapacak? Aslında bu sorunun cevabı gayet basit.

    ÇEVRİMDIŞI GMAİL İŞTE BÖYLE ÇALIŞIYOR

    Google, siz Gmail’i çevrimdışı kullanırken tüm yapılan değişiklikleri saklı tutacak. Bir internet bağlantısı gerçekleştiğinde ise tüm işlemler Google’ın ana bilgisayarı ile senkronize olacak. Bunu internet bağlantısı olmadan atılan bir Messenger mesajının internet geldiğinde gönderilmesi gibi düşünebiliriz. Gelin şimdi de Çevrimdışı Gmail nasıl kullanılır ona bakalım.


    GMAİL’İN ÇEVRİMDIŞI ÖZELLİĞİ NASIL ETKİNLEŞTİRİLİR?

    Çevrimdışı Gmail’i kullanabilmek için yapılması gereken birkaç ayar var. Öncelikle yapmanız gereken şey ise Gmail’in yeni tasarımına geçiş yapmak. Eğer bu geçişi yaptıysanız ve hesabınız kişisel bir hesapsa Gmail arayüzünün sağ tarafında bulunan Ayarlar menüsündeki çevrımdışı seçeneğine tıklayıp ‘’Çevrimdışı e-postayı etkinleştir’’ seçeneğini işaretleyerek yeni çevrimdışı Gmail’e geçiş yapabilirsiniz.

    Mynet
  • 16-05-2018, 13:53:23
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne yani internetsiz mi? devrim bu
  • 16-05-2018, 13:55:49
    #3
    Sınırsız internet diyip sınırlı olmak gibi internet yokken mail gönderilmesinin mantığı yokki büyük ihtimalle siteyi diskimize kaydedip geçmiş mailleri okutuyorlardır.
  • 16-05-2018, 13:55:53
    #4
    Sonuç olarak postanın iletilmesi için çevrimiçi olunması gerekiyor. Bildiğin havuz sistemi. Türkiye'de bot piyasası yıllar önce yaptı havuz sistemini
  • 16-05-2018, 14:01:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Whatsapp ile aynı mantık, internet yokken yazdığınız mesajlar internete bağlanınca iletiliyor.
  • 16-05-2018, 14:02:21
    #6
    Kardeşim korkuttun ya, server çöktü sandım çevrim dışı deyince
  • 16-05-2018, 14:03:12
    #7
    uzun zamandır aktif bende e posta alıp gönderemiyorsunuz gelmiş ve gönderilmişleri inceliyorsunuz içlerinde arama yapıyorsunuz vs. internet baglantısı geldiği zaman mailiniz gelir ya da offline gönder yaptıklarınız baglantı geldiği zaman gönderilir.
  • 17-05-2018, 00:15:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işte bugün yapılan bu geliştirmeler 98 yılında falan olmalıydı. 146'dan internete bağlanıp, word belgesindeki yazıyı gönderip bağlantıyı kestiğimiz dönemlerde.
  • 17-05-2018, 00:24:31
    #9
    Bana çok büyük bir özellik gibi gelmedi