• 17-04-2008, 03:07:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar arkadaşlar,

    Bildiğiniz gibi google gruplar kapandı, Ne zaman açılıcağı konusunda net bir bilgiye ulaşan olursa lütfen paylaşsın. Nette mahkeme durumu ve ne zaman açılacağı hakkında hiç bir bilgi yok. 20.000 kişilik bir grubum var ve bu dönem boyunca yeni üye kaydı alamıyorum. Ben DNS leri değiştirerek giriyorum mailleri onaylıyorum ve grup üyelerine gidiyor tüm mailler ama yeni üye olacak kişiler üyelik için gelen aktivasyon linkini tıkladıklarında "sayfa görüntülenemiyor" hatası alıyorlar. Çünkü engelli link.

    Şimdi ne yapabiliriz? bence burda web masterlar olarak tartışmamız gereken konu bu! bildiğiniz gibi html kodları ile üyelik linkleri koyuyoruz sitelere kişi üyelik kutucuğuna mailini yazdığında adresine onay linki geliyor ve onu onayladığında üyelik işlemi tamamlanmış oluyor. Bu döngüye alternetif bir fikri olan var mı?

    "Lütfen gereksiz yorumlar yerine bilgi paylaşarak forumumuzu amacına uygun kullanalım!"
  • 17-04-2008, 10:40:38
    #2
    benimde aynı durum. bir zmaanlar toplamış olduğum 240871 bin kişilik bir grubum var. ama abd lokasyonlu sunucudan giriş yapıp gönderi yapabileceğimi sanıyorum
  • 28-04-2008, 15:10:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    açılır ama ne zaman bilinmez onun harici tartışacak birşey yok.
    tartışsakta tartışmış oluruz sonuç elde edemeyiz gidipte binlerce internet kullanıcılarının dns ayarlarını değişemeyiz
  • 28-04-2008, 18:03:58
    #4
    Misafir
    Ne işe yarıyorki bu gruplar
  • 28-04-2008, 20:11:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bendede 5.000 kişilik bir grup vardı. Daha üyelere nasıl mail göndereceğimi çözemeden mahkeme kapadı .
  • 30-04-2008, 00:36:32
    #6
    Grubu açmak yada email göndermek sorun değil de yeni üye nasıl yapacağız?
  • 30-04-2008, 09:25:13
    #7
    Ben yeni üye kaydı için bir mail adresi belirledim o adrese boş mail atmalarını sağlıyorum ve gelen maillerden her gün 20 kişiyi ben üye yapıyorum.
    Fakat google günde 20 kişiden fazla eklememize izin vermiyor bu seferde bu sorun var???
  • 30-04-2008, 13:45:34
    #8
    o da güzel bir fikir ama başka çözümü yok mu acaba? Ben yahooo gruba taşımayı bile düşünmeye başladım
  • 30-04-2008, 19:17:23
    #9
    20 kişi 20 kişi olacak iş değil o ya