• 20-01-2008, 00:13:26
    #10
    player gözükmüyorda ktunnel'in bir çözümü olabilir..
  • 20-01-2008, 09:03:56
    #11
    Videoları proxy sitelerinden açtığımızda Flash Player eklentisinin olmadığına dair bir uyarı veriyordu. Bu proxy siteside kendi playerini eklemiş
  • 20-01-2008, 12:00:50
    #12
    DNS değiştirip girince normal hali var...