Arkadaşlar televizyonda wechat reklamlarını görmüşsünüzdür. Bu program yandexi destekleyen bir yazılıma sahip ve arka planda reklam çalıştırıyor. Mesela we chat kurdunuz, sonrasında browser açıyorsunuz ve sizin dışınızda reklamlar geliyor ekrana çarpıdan kapatıyorsunuz ama splash reklamlar we chati silseniz dahi devam ediyor. sistem geri yükleme ya da sistemi tekrar kurma gereği var tamamen kaldırmak için.
yandex bence google ile yarışta illegal yollar seçiyor. Mesela we chat ile birlikte virüs temizleme programı da geliyor. ama asla onay istemiyor otomatik geliyor. yandex toolbar geliyor bu hadi normal diyelim. ama arka planda rusçla yazılarla çalışan bi program silinemiyor bile..
we chat zararlıdır bence. Sizin görüşlerinizi almak isterim, özellikle yazılımcı arkadaşlar programı incelerse r10.net olarak aydınlanmış oluruz. ben tamindirden indirdim programı hiç memnun kalmadım. internette ki kaynak
Yandex wechat aldatmacası
3
●691