• 11-06-2013, 11:21:08
    #1
    Yandex güvenlik uyarılarında iyice saçmalamaya başladı elemanlar artık r10 u bile güvenilmeyen siteler arasında görüyor sebep aslında script falan değil asıl sebep google reklamları.Hadi tarayıcını chromeden çaktın bari adam gibi tarayıcı yap hadi onuda yapamadın bari geliştir yani rusun yaptığı tarayıcı rus parasıyla 5 rulet etmez.

  • 11-06-2013, 11:36:01
    #2
    tekrar okuyun bence olayın r10 ile alakası yok...
  • 11-06-2013, 11:38:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu anda temiz.
  • 11-06-2013, 11:42:00
    #4
    google'ı virüslü olarak tanımlamış : ))
  • 11-06-2013, 12:17:00
    #5
    bunların tarayıcısı zaten chrome'nin yavaşlatılmış hali
  • 12-06-2013, 01:58:43
    #6
    Acaba bu yande aramızda anasayfa olarak kullanan car mı ? Cidden merak ediyorum

    Tarayıcı olarak sınıfta kaldı Tek iyi servisi maps


    Bu mesaj iPhone 4S ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi.