• 15-10-2012, 03:08:19
    #1
    googlenin yine açtığı bir uygulama hüsranla bitti ve iGoogle bundan 16 ay sonra, 1 Kasım 2013 tarihinde kullanımdan kaldırılacaktır. Bu hizmetin mobil sürümü ise 31 Temmuz 2012'de kullanımdan kaldırıldı.
    • Optimizasyon
    Optimizasyon bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-10-2012, 03:54:00
    #2
    Not defteri olarak halen kullanıyorum.
  • 15-10-2012, 04:24:14
    #3
    Plus ne zaman bitiyor plus
  • 15-10-2012, 04:28:54
    #4
    yeniliklerle beraber kullanılmayan bir sistemdi zaten.
  • 15-10-2012, 09:22:59
    #5
    Hele şükür. Bi ara nasıl bulaştıysa çerezleri silsem bile açılış sayfam olarak geliyordu düzeltemiyordum. Çok kıl olmuştum meğer kurduğum bir program sebep oluyormuş, sildim düzeldi. Ama hala kıl oluyorum.
  • 30-10-2012, 20:25:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yazık olmuş
  • 30-10-2012, 21:00:05
    #7
    ben onu kullanıyordum ya her şey elimin altındaydı.
  • 30-10-2012, 21:01:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ben açılış sayfamı bomboş seviyorum
  • 05-11-2012, 13:58:45
    #9
    Google in da yaptigi hersey tutacak diye bir sey yok ki. Test yayin di zaten bekledikleri kadar ragbet gormedi ki artik kapatma karari almis.