• 14-06-2010, 01:06:59
    #10
    +1903
  • 14-06-2010, 01:31:55
    #11
    birisi siyaset yapmadığım sürece fikirlere açık olduğunu söyleyip eksi rep vermiş ancak yasaklara karşı hükümet haklı savcılar kaka diyen adamlara cevap verdim ben sadece... Bence zorunuza giden şeyler söylemediğimiz sürece her türlü fikre açıksınız

    Benimle aynı şeyi düşünüyorsanız, sizinle aynı fikirdeyim
  • 14-06-2010, 01:45:46
    #12
    MeHMaTRiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birisi siyaset yapmadığım sürece fikirlere açık olduğunu söyleyip eksi rep vermiş ancak yasaklara karşı hükümet haklı savcılar kaka diyen adamlara cevap verdim ben sadece... Bence zorunuza giden şeyler söylemediğimiz sürece her türlü fikre açıksınız

    Benimle aynı şeyi düşünüyorsanız, sizinle aynı fikirdeyim
    adam geniş bantı biz getirtik demiş ya bide ona koptum ben
    onların sattıı araplar getirdi.....
    ttnet senin şirketin deil arapların şirketi adamlar daha bunu kawrayamamış
    bide 10 sene öncesinin teknolojisini sahiplenmişler ya ne diyeyim
  • 14-06-2010, 02:04:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçta gel bana kazancının yarısını ver demiyor, hakkı olanı istiyor Türkiye.
    Yarısını ver demiyor ama yüzde kaçını ver diyor biliyor musun

    Türkiye, bütün dünya ülkelerinde en çok vergi kesintisi yapan ülke

  • 14-06-2010, 02:52:13
    #14
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelsinler gelsinler eminim ki olan bizim 2 kuruşluk adsense gelirine olacaktır. ne şiş yanar ne kebap ne google üzülür ne binali. olan yine garibana olur.
    katılıyorum uzlaşamazlar olan yine webcilere olur tabi düşünen kim
  • 14-06-2010, 02:54:22
    #15
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarısını ver demiyor ama yüzde kaçını ver diyor biliyor musun

    Türkiye, bütün dünya ülkelerinde en çok vergi kesintisi yapan ülke

    eee 80 milyon insan :S zaten ekonomi bitmiş hayvancılık tarım aynı sekilde öldürüldü. bir şekilde para dönmesi lazım devletin elinde ama suç kesinlikle ekonımiyi bitiren hayvancılık ve tarımı öldüren devletde yinede. sonuç (garibana oluyor işte olan)
  • 14-06-2010, 02:55:47
    #16
    çok merak ediyorum, kesilen vergi sonrası biz yayıncıları neler bekliyor
  • 14-06-2010, 03:00:17
    #17
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelsinler gelsinler eminim ki olan bizim 2 kuruşluk adsense gelirine olacaktır. ne şiş yanar ne kebap ne google üzülür ne binali. olan yine garibana olur.
    aynen öyle google bu sefer bize diyecek ki, şekerler ya fatura kesin yada biz sizden keselim.
  • 14-06-2010, 03:08:57
    #18
    MeHMaTRiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birisi siyaset yapmadığım sürece fikirlere açık olduğunu söyleyip eksi rep vermiş ancak yasaklara karşı hükümet haklı savcılar kaka diyen adamlara cevap verdim ben sadece... Bence zorunuza giden şeyler söylemediğimiz sürece her türlü fikre açıksınız

    Benimle aynı şeyi düşünüyorsanız, sizinle aynı fikirdeyim
    Kesinlikle katılıyorum. Eğer gerçekten bir şeylerden haberdar olmak istiyorsanız.

    Sizi bu Mizah Dergisinin kapaklarını bir bir okumaya davet ediyorum.

    http://www.uykusuzdergi.com/arsiv

    Arasıra Mizah dergisi okuyunuz. Banlanabilirim gibi geliyor. Haberim olsun