• 25-02-2010, 23:58:20
    #1
    Misafir
    az önce adplanner-noreply@google.com adresinden böyle bir E-mail geldi:

    To view this email as a web page, go here.

    Hello,

    We have renamed Google Ad Planner to DoubleClick Ad Planner. Next time you log on, you will notice our new logo. You can continue to use Ad Planner whether or not you are a DoubleClick customer. The product remains free and open for everyone.

    Google's DoubleClick products enable the end-to-end planning, buying, serving and measurement of display ads across the web. We're committed to making this entire process easier and more effective for our users. Since Ad Planner's media research and planning tools are a significant part of these efforts, we've brought it under the DoubleClick brand. We'll continue to dedicate the same Google and DoubleClick engineering and product resources to the newly renamed DoubleClick Ad Planner. Only the name is changing!

    As always, you can visit Ad Planner at www.google.com/adplanner.

    -- The Ad Planner Team

    You've received this mandatory service announcement email to update you about important changes to your Google Ad Planner account.

    © 2010 Google Inc. All Rights Reserved.
    1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA


    acaba bu Ad Planner google'nin yeni bir servisimidir ingilizcesi olan biri açıklıyabilirmi acaba
  • 26-02-2010, 00:03:24
    #2
    AdPlanner Google'ın reklam ağlarında hedefleme ile ilgili bir projesi. Çok detay bilmiyorum ama birkaç gün evvel biraz incelemeye başlamıştım, yarım kaldı. Bana da az evvel isim değişikliği ile ilgili posta geldi. Daha detaylı incelemeyi düşünüyorum.
  • 27-02-2010, 14:56:57
    #3
    aynı mail banada geldi. konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinicem.
  • 27-02-2010, 14:59:33
    #4
    Silin gitsin,gereksiz birşey bence.
  • 13-04-2010, 15:03:59
    #5
    google reklam hizmetlerine veri olması amacıyla site ziyaretçilerinin demografik yapısına dair bilgi toplama amaçlı birşey diye anladım ben.
    siteme ekledim bannerını bakalım nolacak bilgi topladıkça! daha adsense onaymız da gelmedi gerçi ama
    www.unionberlin.com
  • 13-04-2010, 15:09:41
    #6
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silin gitsin,gereksiz birşey bence.
    Klasik Türk aklı.

    Girişimci ve yaratıcı
  • 13-04-2010, 15:21:32
    #7
    Bir yıldan uzun süredir kullanıyorum. Reklam verenler için güzel bi servis.
  • 13-04-2010, 16:42:43
    #8
    Sitelerin hangi kelimelerden hit aldiklarini, ne kadar hit aldiklarini görebiliyorsunuz. Site sahibi isterse analytics bilgilerinin gösterilmesine izin verebiliyor, yoksa tahmini hit gösteriliyor.
    Site ve reklam satarken isinize yarayacaktir.