• 06-03-2025, 13:36:22
    #1
    Google LLC, "Google One (200 GB)" aboneliğinizin ₺19,99/ay olan fiyatını 5 Nisan 2025 tarihinden itibaren artırarak ₺79,99/ay yapıyor.

    Gelen mail bu şekilde sizler hangi depolama aracını kullanıyorsunuz?
  • 06-03-2025, 13:39:18
    #2
    Kurumsal PLUS
    En sonunda https://www.pcloud.com/ aldıracakla bana
  • 06-03-2025, 13:53:45
    #3
    iCloud ve Google One kullanıyorum. İkisinede aylık para vermekten sıkıldım ama piyasada düzgün çalışan bir cloud yok maalesef.

    Popypara uygulaması %50 iade veriyor o şekilde dengeliyorum.
  • 06-03-2025, 14:11:41
    #4
    geçen sene 2tb plan için 499 tl ödemiştim şimdi baktım bu yıl için 2.099 tl olmuş.
  • 06-03-2025, 14:12:31
    #5
    Hikvision nas ve 2x 1tb ssd aldım. Kötü ev sahibi kiradan kurtarır derler. Bizi de cloud sahibi yapmış oldu sağ olsun 😂😂😂