Google LLC, "Google One (200 GB)" aboneliğinizin ₺19,99/ay olan fiyatını 5 Nisan 2025 tarihinden itibaren artırarak ₺79,99/ay yapıyor.
Gelen mail bu şekilde sizler hangi depolama aracını kullanıyorsunuz?
Google One Dev Zam
4
●260
- 06-03-2025, 13:53:45iCloud ve Google One kullanıyorum. İkisinede aylık para vermekten sıkıldım ama piyasada düzgün çalışan bir cloud yok maalesef.
Popypara uygulaması %50 iade veriyor o şekilde dengeliyorum. - 06-03-2025, 14:11:41geçen sene 2tb plan için 499 tl ödemiştim şimdi baktım bu yıl için 2.099 tl olmuş.
