• 01-06-2009, 21:29:35
    #28
    Üyeliği durduruldu
    beta olduğundan sanırım
  • 01-06-2009, 21:57:08
    #29
    Yakında R10 dada Bing Optimize Bölümü Açılır
  • 01-06-2009, 22:20:49
    #30
    Koskoca GOOGLE. Bence microsoftun medyayı iyi kullanması gerekir, belki ozaman biraz fazla kullanılır
  • 01-06-2009, 22:31:22
    #31
    heyyyt bee bing sen çok yaşa ( aminn )

    google içeriğini hiçe sayıyor istediğim kelimede yukarı taşıyor
  • 01-06-2009, 22:41:57
    #32
    bing'den hit alan var mı?
  • 01-06-2009, 23:40:06
    #33
    Sevdim bunu
  • 02-06-2009, 00:15:04
    #34
    Üyeliği durduruldu
    eksiklikler olabilir , dedikleri üzere beta sürümdeler. eksiklikler kısa zamanda giderilir, bence bing (microfost 'un ) reklam ağı daha geniş, msn ye bir popup atması bile yeter
  • 02-06-2009, 00:15:05
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Google gibi arama sonucaında Gösterdigi linkler ve yazılar aynı karakter ve Aynı renklerde çıkıyor. Sanki google adsense arama motorunu kullanıyor gibi
  • 02-06-2009, 00:55:52
    #36
    sitemin biri live.com da ne ise bundada sıralama aynı değişen bişey yok

    +olarak anasayfadaki resim sanırım yunanistana ait yannış bilmiyorsam.

    birde herbişey aranmıyorsa bu sitenin

    ISLAMIC GOOGLE - Islamic Search Engine powered by Google - TheIslamicSearch ©2009 bu siteden farkı nedir