• 21-11-2008, 00:03:03
    #1
    Bugün itibari ile gmail, kullanıcılarına 30 adet tema kullanımı sunmuştur. Hotmail' in görünümünü değiştirmesinden 2 hafta sonra google un bu atağı dikkat çekti.

    Asıl bende dikkat uyandıran olay ise, Google Ana Sayfası' ndan örnekle; linklerinde style dahi çalışma ihtiyacı hissetmeyecek kadar doğal davranan google' un bu yeni uygulamasını googlevari bir yaklaşım olarak görmediğimdir.

    Gelecek nelere gebe, hep birlikte göreceğiz...
  • 21-11-2008, 00:06:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/google-servisleri...a-sistemi.html

    açılan 3 konu
  • 21-11-2008, 00:06:47
    #4
    yeni farkettim teşekkürler
  • 21-11-2008, 00:58:27
    #5
    verilmişti hocam linkleride vermiş arkadaşlar
  • 21-11-2008, 13:17:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 kişi soylemiş anlamıştır heralde arkadas.
  • 21-11-2008, 13:45:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çok kötü olmuş bence bu tema işi eskisi daha iyiydi çerçeve çok acayip duruyor :S