• 13-07-2014, 16:26:37
    #1
    Merhabalar;

    Sitemiz 3 gün önce Google News tarafından kabul edildi. ( Site adını lütfen istemeyin ) Google bir sitemap oluşturmamızı istedi oluşturduk WM Tools'dan gönderiyoruz aşağıdaki hatayı veriyor anlamadık başına gelen var mı acaba ?

    Bu hata: http://prntscr.com/428l8v

    Bu kabul maili: http://prntscr.com/428kqe
  • 13-07-2014, 17:00:10
    #2
    Bendeki durumda ise 1 uyarı, 2 hata var ama 610 gönderimden 525 tanesi dizine eklenmiş görünüyor.

    Bende bugünlerde başvuru yapmayı düşünüyorum ama linki bir türlü bulamadım. Birde Başvuru yaparken dikkat etmemiz gerekenleri kısaca bir pm ile iletirseniz sevinirim üstad.
  • 13-07-2014, 17:08:49
    #3
    Google webmaster geç güncellenebiliyor. Akışına bırakın bir süre sonra düzelir.

    Başvuru yaparken dikkat etmemiz gerekenleri kısaca bana da gönderirseniz pm'den sevinirim.
  • 13-07-2014, 17:23:07
    #4
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendeki durumda ise 1 uyarı, 2 hata var ama 610 gönderimden 525 tanesi dizine eklenmiş görünüyor.

    Bende bugünlerde başvuru yapmayı düşünüyorum ama linki bir türlü bulamadım. Birde Başvuru yaparken dikkat etmemiz gerekenleri kısaca bir pm ile iletirseniz sevinirim üstad.
    https://support.google.com/news/publisher/ bu linkten başvuruyorsunuz hocam.

    Dikkat etmeniz gereken şey çok valla bende Google'da internette sitelerden bakarak yaptım.
  • 13-07-2014, 19:28:14
    #5
    Sitemap sorunu ile ilgili @Adsense hocam ile görüştük saolsun çok yardımcı oldu işlemleri tamamladık şuanda beklemedeyiz
  • 14-07-2014, 13:40:19
    #6
    VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitemap sorunu ile ilgili Adsense hocam ile görüştük saolsun çok yardımcı oldu işlemleri tamamladık şuanda beklemedeyiz
    banada yardımcı olurmusun aynı sorun var bendede :S


    175 hata
    3 uyarı

    yazıyor :S
  • 14-07-2014, 13:45:43
    #7
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada yardımcı olurmusun aynı sorun var bendede :S


    175 hata
    3 uyarı

    yazıyor :S
    Hocam @Adsense pm atarsanız yardımcı olacaktır, zira Teamviewer'dan bağlandı ücreti karşılığı yardımcı oldu ben bişey yapmadım yani