• 06-02-2008, 12:21:21
    Bunlar yüzünden rezil oluyoruz
  • 07-02-2008, 13:30:11
    Yoruma bakar mısınız;

    Alıntı
    Selamun Aleyküm. Ben Dadaş Hack Tim Komutanı Ebrar hepinize yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Yılmadan, içimiz titreyerek, tutkuyla, yürekle, severek. Olaylarda, insanlarda ve eşyada görünenin ötesinde bir şeyler bulma endişesiyle. İradeye hakim, vicdana tutsak bir vaziyette... Devlet denen dergaha post, gördüğümüz garibe dost olmaya çalışarak Hackinde devam inş....Bizi bağırlarına basan, yaşamaktan ve bizlerle muhabbetten haz alan SANAL ALEME,Bizi Sevenlere gönüller dolusu teşekkürler..
    .: Moral Haber :.

    Allah akıl fikir versin
  • 08-02-2008, 06:59:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    komik insanlar ayrıca zeki çocuklar bunu açanlar
  • 08-02-2008, 09:04:03
    Üyeliği durduruldu
    boş vakitleri çokmuş veledlerin..
  • 08-02-2008, 10:07:44
    hackedhtml iimiş Türkün Zekası
  • 08-02-2008, 11:37:21
    Üyeliği durduruldu
    grup açılmış ya hahaha koptum
  • 08-02-2008, 12:37:51
    Ya bukadarda olmaz bunu bi iş yapmış olarak görüyolar ne geri adamlar var
  • 08-02-2008, 12:57:48
    cok zekiymiş arkadaş sanırım
  • 08-02-2008, 13:43:34
    adamlar hacklemiş hahahahaha scriptide çalmışlardır yakında vvareze düşer