• 02-07-2013, 02:39:09
    #1
    Merhabalar,
    R10 üyelerine Google Chrome üye giriş paneli eklentisi yaptım.

    Bu eklenti ile tarayıcı url kısmına r10.net 'i yazıp ardına giriş yapmakla uğraşarak zaman kaybetmektense google chromeu açtığınızda üye girişini hızlıca yapabileceksiniz.

    Eklentiyi Yüklemek:
    1) Eklenti dosyamızı indirin. (TIKLA İNDİR)
    2) .rar dosyasındaki klasörü dışarı çıkarın.
    3) Klasörü Yerel Diske atın.
    4) Google Chrome'u açarak ayarlar sekmesine girin. (chrome://settings/)
    5) Solda uzantılar sekmesine tıklayın ve geliştirici modu seçin.
    6) "Paketlenmemiş uzantıyı yükle" butonuna basarak Yerel Diskteki klasörü seçin.

    İŞLEM TAMAM!

    Eklentimizden bir görsel;



    Eklentimiz geliştirilmektedir. Yeni sürüm çıktığında güncelleştirmeyi unutmayın!

    Not: Kesinlikle virüs yoktur ve şifrenizi kaydeden bir kod yoktur. Bu eklentiyi ben kötü amaçla falanda yazmadım. Post metodunda r10'da açılan bir konudan alınan kod kullanılmıştır.

    EKLENTİDE Kİ FORM KODLARI BURADAN ALINMIŞTIR!
  • 02-07-2013, 02:47:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 günde 2 eklenti birden Google Chrome eklenti yazmanın basit bir sırrı varsa paylaşın bizde deneyelim hocam ..

    Kullanmayacağım ama yinede elinize sağlık ..
  • 02-07-2013, 02:48:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eline salık
  • 02-07-2013, 02:50:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Basit ya da zor bilmem ama hoş bir eklenti olmuş Elinize sağlık hocam.
  • 02-07-2013, 02:53:07
    #5
    Lİ0N, csariaslan yorumlarınız için teşekkürler.

    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 günde 2 eklenti birden Google Chrome eklenti yazmanın basit bir sırrı varsa paylaşın bizde deneyelim hocam ..

    Kullanmayacağım ama yinede elinize sağlık ..
    Paylaşacağım yakında. Fazla zor değil.
  • 02-07-2013, 03:15:30
    #6
    Girişte bilgilerimizin çalınmadığını nasıl anlayabiliriz? Yanlış anlamayın size kasten sormuyorum. Ama başkasıda bu tip bu uygulama yapıp hesapları ele geçirebilir.
  • 02-07-2013, 03:32:25
    #7
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girişte bilgilerimizin çalınmadığını nasıl anlayabiliriz? Yanlış anlamayın size kasten sormuyorum. Ama başkasıda bu tip bu uygulama yapıp hesapları ele geçirebilir.
    Kodlardan anlıyorsanız çözüm kodları incelemek olacaktır.
    Haricinde normal bir formun şifreyi çalıp çalmadığını sadece formun görselliğine bakarak anlayamayız.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:32:25 -->-> Daha önceki mesaj 03:23:53 --

    Eklentide ki form kodları bu konudan alınmıştır,
    https://www.r10.net/vbulletin/28460-v...n-konular.html
  • 02-07-2013, 03:38:55
    #8
    Hacı elin değmişken öyle bir eklenti yapsan ki klavyeye mause elimiz değmeden r10 da sörf yapsak otomatik yorum yazsak falan.
  • 02-07-2013, 03:52:06
    #9
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı elin değmişken öyle bir eklenti yapsan ki klavyeye mause elimiz değmeden r10 da sörf yapsak otomatik yorum yazsak falan.
    Haha yapalım hocam ya sevdim fikrinizi