Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacı elin değmişken öyle bir eklenti yapsan ki klavyeye mause elimiz değmeden r10 da sörf yapsak otomatik yorum yazsak falan.
Haha yapalım hocam ya sevdim fikrinizi