Alıntı

Şu metinden anlaşılan şey şudur:
Artık hesap türü sadece İşletme olacak. Yani adwordsü kullanmak isteyen ticari amaçla kullandığını kabul edecek.
Ödemelerinizden KDV almayız. Yani biz sizden kdv almıyoruz ama siz ülkenizde müşterilerinize fatura kesiyorsanız ajanslar için söylüyoruz ya da bizi gider olarak gösteriyorsanız işletmeler olarak o işinize biz karışmayız kafanıza göre kanunuz neyse ona göre takılın diyor.
Ve zaten fatura kesen arkadaşlar gelsin söylesin kdv işlerini yapıyorlar yıllardır. değişen birşey yok.
