Benim anladığım şu;

Eğer adwords kullanıyorsan ben seni ticari işlem yapıyor olarak sayarım. Devletinize de bunu bildirdim ve ticari işlemlerinizden ötürü vergilendirmeleriniz bana ait değildir. Bir gün devletiniz benden kdv konusunda bilgi isterse bu bildirimi gösteririm. Adwords ü ticari amaçlar için kullandığınızdan ötürü siz bir ticari işletmesiniz ve karşınıza kanunlarınızdan ötürü vergi ile bir durum çıkarsa bunu karşılamak sizin sorumluluğunuzdadır.