• 05-06-2006, 15:29:34
    #10
    eksi
    dgenc
    web
    pessimyst
    hepinize pm atlmıştır çalışıp çalışmadığını bilmiyorum eğer çalışıyorsa banada haber veriniz..
    aldım kullanmadım kaldı..
  • 05-06-2006, 16:09:20
    #11
    çalışıyor çalışıyor . kullanmıcaksan diğerlerinide ver
  • 05-06-2006, 16:29:21
    #12
    o zaman biraz da ben kullanam...
    hitim azalmaya başlamıştı
  • 05-06-2006, 16:39:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bende çok merak ediyorum eger atarsanız sevinirim...

    atmaz iseniz canınız sagolsun...

    kolay gelsin...

    iyi çalışmalar...
  • 05-06-2006, 17:35:48
    #14
    vys
    Üyeliği durduruldu
    Hocam başka war mı ?
  • 05-06-2006, 20:37:22
    #15
    Varsa bende istiyorummmm lütfeeeeeen
  • 05-06-2006, 21:16:34
    #16
    Üyeliği durduruldu
    varsa banada lütfen
  • 11-06-2006, 14:24:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bnde hiç denemedim Varsa bana da yolalrsaniz sevinirim
  • 11-06-2006, 15:52:25
    #18
    Arkadaşlar kupona ihtiyacım var varsa vazla verebilirmisiniz