Arkadaşlar aşağıda resimde görüldüğü gibi Başlık kısmının yanına o açıklamaları nasıl yazabilirim? Ayrıca alt tarafında ekstra linkle çıkmış, onları nereden yapıyoruz acaba?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:11 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:02 --
Arkadaşlar ikinci sorunun cevabını buldum fakat ilk sorunun cevap arayışları hala devam etmektedir.