• 14-08-2012, 17:00:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba sitemi webmaster tools'a kaydettim öğrendiğime göre ücretsiz adwords kuponu geliyormuş. Doğruluğu nedir, gelirse ne kadar zamanda gelir yada gelmesi için yapmam gerek bişey var mı.
  • 14-08-2012, 17:08:01
    #2
    Bende kaydolmuştum ama kupon falan gelmedi hocam. Mesajım bulunsun bende merak ediyorum.
  • 14-08-2012, 21:03:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba: adwords kupon için bu linki kullanabilirsiniz.

    https://services.google.com/fb/forms/adwordskupon/

    Not: daha önce başvuru yapanlar lütfen tekrar başvuru yapmasınlar göndermiyor olabiliyorlar.

    Yeni alan adı yeni ad soyad ve yeni e-posta adresi belirtin kayıt olurken.

    Ayrıca bir site için sadece tek kupon kullanınız ileride sitenizin onaylanma problemleriyle karşılaşmak istemiyorsanız.


    iyi forumlar dilerim.
  • 14-08-2012, 21:12:37
    #4
    Gargamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba: adwords kupon için bu linki kullanabilirsiniz.

    https://services.google.com/fb/forms/adwordskupon/

    Not: daha önce başvuru yapanlar lütfen tekrar başvuru yapmasınlar göndermiyor olabiliyorlar.

    Yeni alan adı yeni ad soyad ve yeni e-posta adresi belirtin kayıt olurken.

    Ayrıca bir site için sadece tek kupon kullanınız ileride sitenizin onaylanma problemleriyle karşılaşmak istemiyorsanız.


    iyi forumlar dilerim.
    Bilgilendirme için teşekkürler.
  • 14-08-2012, 23:48:08
    #5
    Gargamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba: adwords kupon için bu linki kullanabilirsiniz.

    https://services.google.com/fb/forms/adwordskupon/

    Not: daha önce başvuru yapanlar lütfen tekrar başvuru yapmasınlar göndermiyor olabiliyorlar.

    Yeni alan adı yeni ad soyad ve yeni e-posta adresi belirtin kayıt olurken.

    Ayrıca bir site için sadece tek kupon kullanınız ileride sitenizin onaylanma problemleriyle karşılaşmak istemiyorsanız.


    iyi forumlar dilerim.
    Yardımcı olduğunuz için teşekkürler..
  • 15-08-2012, 00:06:10
    #6
    Teşekkürler benimde merak ettiğim bir konuydu