• 02-01-2011, 20:44:13
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Adwords Kuponu olan varsa verırse çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
  • 02-01-2011, 20:59:26
    #2
    sanırım bu yılda hesap kıtlıgı yasanacak herkez burda hesap istiyor
  • 02-01-2011, 21:00:22
    #3
    Artı kupon kıtlığı var. Adwords bu sefer işini sağlama almış artık tüm hesaplar onaylanmıyor. Yıl sonu sorunu olarak söylendi ama Google'ın yeni tedbirlerinden biri olabilir
  • 02-01-2011, 21:09:20
    #4
    EdjR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artı kupon kıtlığı var. Adwords bu sefer işini sağlama almış artık tüm hesaplar onaylanmıyor. Yıl sonu sorunu olarak söylendi ama Google'ın yeni tedbirlerinden biri olabilir
    Bence Yok Ama artık verenlerde bunaldı vere vere çok ihtiyacım oldugu ıcın ıstıyorum
  • 02-01-2011, 21:20:23
    #5
    Hesaplar sürekli askıya alınıyor. Benim bile 10'a yakın kuponum gitti. Ondan dolayı insanlar pek fazla kupon almıyorlar.
  • 02-01-2011, 21:22:43
    #6
    peki baska tür nasıl reklam cıkarılıyor
  • 02-01-2011, 21:40:11
    #7
    director adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki baska tür nasıl reklam cıkarılıyor
    Başka tür reklamlar derken ?
  • 02-01-2011, 21:41:45
    #8
    hdd gidince 8 adette kupon gitti ocak ayının sonunda dağıtım yapabilir Google.
  • 02-01-2011, 21:43:13
    #9
    yani kupon akttif olmadan baska tür reklam cıkma olasılıgı varmı yokmu onu ögrenmek istiyorum