İyi günler..
Bir arkadaşımın Adwords ihtiyacı doğdu.
Bende Adwords bölümüne girdim ancak satış-alış-takasın kurallarda yasak olduğunu gördüm.
Amaç paylaşım değil mi forum içerisinde?
Yüzlerce ticaret yapılıyor forum içinde,adwordse olan bu yaklaşımın sebebi nedir merak ettim açıkcası.
Ayrıca benim gibi Adwords'e ihtiyacı olanlar nasıl davranıcak bilmiyorum.
Örneğin;belki para ile değil ama link değişimi ile vs. Adwords takas ederdim,,
çok enteresan açıkcası..
:S
Adwords Satış - Alış - Takas
1
●421