İyi reklamınızı yapmışsınız helal olsun. Ancak bu kadar çaktırmadan reklam yapılabilir. Bu konular daha önceden defaatle açılmıştı. İyide linkleri vermeniz kafi gelmiyor muydu? Linklerin üstündeki bölümleri link verdiğiniz gibi 2. mesajınızda webmaster kelimesine bile linkinizi atıp iyi reklam yaptınız. Bunu da gördük ya