Özür dilerim yanlış yere yazdım konu taşınabilinir mi?
Adwords Kupon Alabilirmiyim?
3
●414
- 03-11-2010, 00:41:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.konunu yeri burası değil güzel kardeşim, orası ------> https://www.r10.net/google-adwords/
- 03-11-2010, 00:42:03Evet en son anda fark ettim özür dilerim..ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2010, 10:57:40Üyeliği durduruldukullanıcan alanadını söyle hesap açıp göndeyim mail adresinle birlikte