• 03-11-2010, 00:39:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar elinde adwords kuponu olan bana verebilirmi acaba ? Pm atarsanız çok teşekkür ederim şimdiden verenden de vermeyenden de. Özür dilerim yanlış yere yazdım konu taşınabilinir mi?
  • 03-11-2010, 00:41:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konunu yeri burası değil güzel kardeşim, orası ------> https://www.r10.net/google-adwords/
  • 03-11-2010, 00:42:03
    #3
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunu yeri burası değil güzel kardeşim, orası ------> https://www.r10.net/google-adwords/
    Evet en son anda fark ettim özür dilerim..
  • 03-11-2010, 10:57:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kullanıcan alanadını söyle hesap açıp göndeyim mail adresinle birlikte