merhaba adwords kuponu olan varsa 100 TL ve üzerinde almak istiyorum..
pm ile ulaşırsanız sevinirim..saygılar..
Adwords alınacaktır
3
●407
- 30-10-2010, 01:04:29
- 30-10-2010, 09:45:10Arkadaşında yazdığı gibi adwords kupon alım satım yasak olduğu için banlanabilirsiniz. Elimde fazladan bitane 30 euro luk kupon vardı ben size onu gönderdim. isterseniz moderatöre bildirin konunuzu silsinler.heavensdoors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2010, 16:18:42teşekkürler arkadaşım.bende yasaktır diye düşündüm fakat bununla ilgili birçok konu açıldığını görünce sanırım serbest dedim.heralde bedava istemek serbest ama satın almak yasak sadece..zaten sende bedava verdin saolasın..alanyaotoilan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu silinebilir veya kilitlenebilir..özür dilerim verdiğim rahatsızlıktan ötürü...