• 08-10-2010, 19:03:32
    #1
    Arkadaşlar bugün işten eve bir geldim indirim kuponu gelmiş 100 Tl lik ama postacımız saolsun 1 hafta geç geldi ve son kullanma tarihi 30 eylülmüş bunu artık kullanamayız değil mi ?
  • 08-10-2010, 19:07:52
    #2
    kullanırsınız fakatkupon değeri 100 tl değilde 80 tl olmuştur. zaten bunu zarfın içinde de belirtmişler.
  • 08-10-2010, 19:12:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aynı şekilde bana da gelmiş 80 TL olarak kullanılabilir