• 06-08-2007, 13:43:04
    #1
    Arkadaşmar Merhabalar;
    Adwords Reklam Verdim ve Günlük Bütceyi 5 YTL olarak ayarladım.
    Tıklama Oranıda 0.35 TL olarak belirledim text reklamını koydum.!

    Anlamadım Su;
    Google Reklam Bütcesi Bittiğinde Sürekli Hesaptan Paramı Cekiyor.
    Diyelimki 5 YTL reklam hesabım var ve 500.000 100.000 Gibi Değer Olan Siteleri Sectim Maliyet Süreklimi Kesiyor Yoksa Faturasını Cıkarıp sonramı Ödememizi İstiyor.

    Bu durumu Yada Adwords Reklam Olayını Acıklayıcı Anlaşılır Bir Dille Anlatabilcek Olan Varsa Sevinirim.

    İlk Defa Deniyorum Daha.
  • 06-08-2007, 15:00:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İkisi de oluyor aslında. Ödeme içi iki yöntem var. Peşin ödeme ve sonrdan ödeme.
    Peşin ödeme de, hesabına para yatırıyorsun, ehsabındaki para bitince, gösterim duruyor.

    Diğer ödemede de günlük limit koyuyorsun ve reklam gösterimi bitişi için tarih ayarlıyorsun. O güne kadar, koyduğun limiti aşmadan reklam gösterimi yapılıyor ve ona göre ücret tahsil ediliyor.
  • 06-08-2007, 15:41:02
    #3
    teşekkürler saolasın artık rahat bir şekilde kullanabilirim