Konu hakkında gerçekten haklısınız...
Yalnız konu yanlış bölüme açılmış. Konunun yeri Google Adsense olmalıydı !!
Bu nasıl Google Reklamı :s
12
●1.034
- 17-08-2010, 11:01:41
- 17-08-2010, 18:55:52ilk defa bu resimde görüyorum öyle bir reklam site sahibi olarak görsem ben google`yi banlardım herhalde