• 17-08-2010, 11:01:41
    #10
    Konu hakkında gerçekten haklısınız...

    Yalnız konu yanlış bölüme açılmış. Konunun yeri Google Adsense olmalıydı !!
  • 17-08-2010, 12:33:53
    #11
    bunlar yüzünden dini siteye reklam koyamıyorum.
  • 17-08-2010, 18:55:52
    #12
    ilk defa bu resimde görüyorum öyle bir reklam site sahibi olarak görsem ben google`yi banlardım herhalde
  • 17-08-2010, 18:57:48
    #13
    Bende bir hafta önce böyle bir konu açmıştım.Artık ***** reklamlar normal sanırım.