• 14-07-2010, 17:35:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar elinde 100 veya 100+ TL kuponu olan ve kullanmayan varsa bir adet kupon ihtiyacım var.
  • 14-07-2010, 17:37:08
    #2
    Kupon mu? Kupo ne gezer la r10 da
  • 14-07-2010, 17:38:06
    #3
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    http://www.google.com.tr/intl/tr/adw...kelimeler.html
  • 14-07-2010, 17:38:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Zahit toz olur musun?

    100 ve üzeri lazım be İlker
  • 14-07-2010, 17:40:02
    #5
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    2 kere sms at abicim..
  • 14-07-2010, 17:45:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tek hesapta sadece bir kod kullanabiliyorsun.
    Ve daha öncesinde 80 liralık kuponlarla küçük bir sorun yaşadım. Bu yüzden 100 TL veya üzeri bir kupon arayışındayım.